• Please log in to reply
127 replies to this topic

ChivKeeb

ChivKeeb

V.I.P. Professional Degree

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
I just heart that there are an Athiest crountry in this planet, even there isn't i'm sure there will achieved a few soon :D

maixiong,

For your information, most communist countries are Atheist country. Karl Marx distrusted religion and saw it as a tool to control the masses.  He proclaimed that religion is the opuim of the people.

So, whatever I said you have better pay attention next time around!!! Don't ever assume everything I say like vaamntxawg did...!!

"Religion is the opium of the people" is one of the most frequently paraphrased statements of Karl Marx. It was translated from the German original, "Die Religion ... ist das Opium des Volkes" and is often referred to as "religion is the opiate of the masses." The quotation originates from the introduction of his 1843 work Contribution to Critique of Hegel's Philosophy of Right which was subsequently released one year later in Marx's own journal Deutsch-Französische Jahrbücher, a collaboration with Arnold Ruge. The phrase "This opium you feed your people" appeared in 1797 in Marquis de Sade's text L'Histoire de Juliette and Novalis's "[R]eligion acts merely as an opiate" around the same time.

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
I don't see any Buddhist with Superior Qualities do what you siad ! But human with thick passion that depend on others!

maixiong,

So you are denying again that all the Thais king that raged war with Laos to take the buddha statues back to Bangkok are not buddhist?? Dare you say that right in front of your Thais king today?

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

Nyob zoo txais tos sawv daws los ua phooj ywg :)

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 12:21 PM, said:

Tsis tas li koj hos muab xav seb cov teb chaws uas twb muaj god ua tus qhia diam cas tseem haj yam muaj kev sib ntaus sib tua thiab no naj!

Maixiong,

Vim kuv tsi tau has tas cov tebchaws muaj God as their religions tsi tau ua phem, I never said that and it never crossed my mind at all. What I did say, I said that naturally all poeple grow according to their condition in life experiences.

Koj yeej tsis tau has los mas kuv ha le has kuas koj xaav ntaag muas!

Koj yog tug kws has tas Buddhism mas zoo thsaaj plawg, tsi muaj ibyaam yuav piv tau koj cov buddhism. Yog kuv has taav nuav has tuab qho kuam koj muab kuam tau qhov proof has tas buddhist yeej zoo tshaaj lwm hom tuabneeg. Koj tub muab tsi tau ib qho!! Muaj ib tug Buddhist zoo los yeej muaj ib Athesit zoo hab, yeej muaj ib tug muslim, christian, Moob zoo hab.

Yeej yog le has mas Buddha cov lug qha yeej zoo tshaaj plaw mas seb tug nwg muaj peev xwm paub tau npaum twg coj moog khu nwg lub neej xwb mas. Huas cov Buddhist zoo xwb nua muaj coob mas raws cov kuv paub naj yuav yog 99.9% le nawb huas tug kws tsis zoo 00.1% hov ces yog kuv ntaag nawb. koj lug tim nuav kuv coj koj moog ntsib puab tau kawg mas. seb kojyuav xaav ntsib tug zoo rua theem twg xwb mas. Huas Athiest nua kuv tsis paub tas puas puas zoo le caag nua nawb kuas kuv repect puab qhov kev dare to qhib sab nrhav kev paub daab yaam muaj paug muaj tsis hab muaj peev xwm sawv lug txheem yaam puab pum tas tsis yog tsismuaj paug muaj ntsis nua. Muslin zoo hab tsis zoo los kuv tsis paub vim tsis tau nrug puab associate kuv yuav has tsis tau. Moob nua los kuj muaj qho tug zoo lawm hab mas kua tsis tau ntsib ib tug hmoob zoo dua cov Buddhism kuv paub le hab tag. Huas Christian nua kuv kuj tsis tau ntsib ib tug ntawm kuv tug kheej tas zoo npaum caag nua kuas yog hnov luas has has tas zoo nua kuj paub ib tug hab mas. kws yog mother Telesa.

Tsi yog yuav has tas koj, hab koj cov buddhist mas txhaj le zoo xwb....... That's the problem with you using your superior buddism to undermined my human thinking... and you can't even understand my point all this while!!

Kuv tsis tau has tas cov Buddhist txam le yog cov zoo nuav ov kuas kuv yeej ib txwm has mas tas Buddha cov lug qha zoo tshaaj plawg nua nawb, vim tsis has los yeej zoo tshaj plawg has los yeej zoo tshaaj plaws kws kuv daag tsis tau kuv tug kheej hab daag tsis tau koj los sis leej twg suav dawg le. yuav yog suav dawg moog fawb ntawm nwg tug kheej txham le tsis daag nwg tug kheej hab yeej daag tsis tau nwg tug kheej le.

Huas lu lug Supperrior Buddhism kws koj pheej muab lug has kuas kuv txaaj qhov muag nuav los muab xaav moog xaav lug yeej muaj tseeb le hab mas, Kuas txhua yaam nuav yog tsis muab nwg tug kheej lug prove kag nua yuav has tsis muaj qaab hau hab peb cov kawm Buddha's teaching tsis thwm le os kws nwg yauv has le caag hab xaav le caag vim peb xaav tas tuab neeg tsis tau paub txug ces txawm yuav has le caag los tsis txhum nua.

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
You could never understand a single word of dhamma neither open your mind how can you get an answer
you are right! if you respect Dhamma with an emty blain that's you're innomal!

maixiong,

Bring in a medical doctor or even a psychiatrist of your choice to check on me to see if my brain is empty. If they can't prove that's it's empty than you better EAT your word in front of a buddha statue that you've commit a bad karma action against me.

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

maixiong,

So, koj xaav kag xwb koj ca le paub le vaamntxawg lawm hab?? Caag es mej lub lhwb yuav xaav tau yog ua luaj le ne?

Yog le sim xaav saib kuv teg haujlwm yog dlaab tsi? hab ua nyob rua qhov twg?

Yog xaav tsi tau nuav, puas yuav ca kuv hu ua ib nam puj dlaab tsi?

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 01:08 PM, said:

Bro it is no deny but i only say the truth, Bro koj saib lub Pirami yav twg loj dua xwb mas, Tsis tas li yog Fuab tais thib 9 thaib no tsis paub Dhamma ces nws kav tsis tau Thaib teb tib neeg thaib laus li no li mas. Kuv twb kom koj txhob ua qhov ntswg siab siab los kawm los prove no nev, txawm yuav hais tswg zaus los tsis ua cas mas vimkoj pheej muab me nyuam yaus lus los hais xwb nev. yog koj paub tias what is Dhamma what is Khamma ces koj tsis nug childish li no lawm mas. Stop borrowing my nose to breath bro!

maixiong,

You only said the truth? And didn't deny that those Thais that used forced to in bloody war with Laos were not buddhist?? So you are saying that you are the only buddist in the world?

Bro kuv twb qha koj ntau zag lawm tas Buddhist yuav yog le caag tag nua ntau zag lawm koj deny kaw kojlub mins xwb ces kav lam tsis ua caag, tsis taag le kuv tsis tau has tas kuv ham yog Buddhist xwb nuav ov caag koj pheej nyam muab ub muab nua lug acuse kuv los tsis ua caag. Seb koj xaav pum Buddhist nua lug kuv koj koj moog saib muab txawv lawm ntau le caag os!.

You can prove all the world to me, but you can't even do it. So why keep on telling me?
You are wrong! i can Prove all the world to myself not to you! you have to do it yourself!

You keep making mistakes after mistakes and I have to ride them FREE, so kick yoursilf in the butt for me!!
You want to know what i have proved that's why i keep on telling you to do it yourself, that's it.

You know so much about Dharma, Karma, and here you are so boiling inside because you deny that all other buddhist are false and yours is the only true one.
This another accuse! but it is ok because in here i'm the one who know little Dhamma while your don't at all so never mind.

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 01:36 PM, said:

I don't see any Buddhist with Superior Qualities do what you siad ! But human with thick passion that depend on others!

maixiong,

So you are denying again that all the Thais king that raged war with Laos to take the buddha statues back to Bangkok are not buddhist?? Dare you say that right in front of your Thais king today?

I did told you that what Buddhist king like didn't i?!

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
If that Thai philosopher intent to write a book so the Thais people can hate, and degraded the Laos people, and you agreed with it, just like all Thais did! Than I could see that's why you stressed แอบอัญเชิญ on the statement to support the Thais. While they used a bloody war as their way to อัญเชิญ those buddha statues into Bangkok? Maybe, you should learn as much about humam behavior before you do that superior things that all buddhist do but never help!!

Bro you don't even know the word hate
why use it!
for me I just said it the way it was, i see nothing wrong for that! but well, why you seems trying to refused what you see and think about them! The best way is the result that thai got thais' Lao got Laos' so which is the matter!

maixiong,

Remember I have lots of Thais friends and Laos friends... I know exactly the animosity between them!!

The word "Hate" I used here is in refer to the philosopher's book attempt to make Thais hate Laos. You need to get that straight!! I've been to Thailand so many time and I just know how Thais react to Laotian even now that Thais recognize Laos as the same Dai race...

Maybe you are so Thais that you forgot that you parents came from Laos.

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View Postmaixiong_vg, on 20 February 2012 - 01:57 PM, said:

I did told you that what Buddhist king like didn't i?!

Well, they are still buddhist to the world! and you said that 99.9% of buddhists are good buddhist. Maybe the Thais Kings were not good enough to the .1% buddhist!!

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 01:30 PM, said:

I just heart that there are an Athiest crountry in this planet, even there isn't i'm sure there will achieved a few soon :D

maixiong,

For your information, most communist countries are Atheist country. Karl Marx distrusted religion and saw it as a tool to control the masses. He proclaimed that religion is the opuim of the people.

So, whatever I said you have better pay attention next time around!!! Don't ever assume everything I say like vaamntxawg did...!!

"Religion is the opium of the people" is one of the most frequently paraphrased statements of Karl Marx. It was translated from the German original, "Die Religion ... ist das Opium des Volkes" and is often referred to as "religion is the opiate of the masses." The quotation originates from the introduction of his 1843 work Contribution to Critique of Hegel's Philosophy of Right which was subsequently released one year later in Marx's own journal Deutsch-Französische Jahrbücher, a collaboration with Arnold Ruge. The phrase "This opium you feed your people" appeared in 1797 in Marquis de Sade's text L'Histoire de Juliette and Novalis's "[R]eligion acts merely as an opiate" around the same time.

It is True if you have to belief every word religion spell out without Using your mind and conscious to analized and proved it in priority
Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
Bro kuv twb qha koj ntau zag lawm tas Buddhist yuav yog le caag tag nua ntau zag lawm koj deny kaw kojlub mins xwb ces kav lam tsis ua caag, tsis taag le kuv tsis tau has tas kuv ham yog Buddhist xwb nuav ov caag koj pheej nyam muab ub muab nua lug acuse kuv los tsis ua caag. Seb koj xaav pum Buddhist nua lug kuv koj koj moog saib muab txawv lawm ntau le caag os!.

Yog cov ntawm tsi yog buddhist hab nyob lub tebchaws coj cai buddhist ces kuv yeej tsi has ibzag le. Koj pheej has cuag le puab tsi yog es koj txhaj le yog xwb! Koj tug actions has lug nrug kuv los tub heev tshaaj kuv lawm hab!! puas yog ib tug good buddhist coj heev heev le nuav?

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
You can prove all the world to me, but you can't even do it. So why keep on telling me?
You are wrong! i can Prove all the world to myself not to you! you have to do it yourself!

You keep making mistakes after mistakes and I have to ride them FREE, so kick yoursilf in the butt for me!!
You want to know what i have proved that's why i keep on telling you to do it yourself, that's it.

maxiong,

If as a good buddhist with so superior ability act like you, I want no part of this.

If you can't prove it to me, than you don't even have it, and that mean can't prove it to any one at all, even yourself!

Don't ever assume that I do not know what you are talking about, or you are going to have a hard time explain yourself with your karma.

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
Bro if Bro Vam is * then what should be called?! being honestly, I rarely see an old hmong that capable open minded like him Even you and many hmong that are considered as ones in the new generation but still heritage those past thought and mind!

Bro aw! Bro Vam txawm yog ib tug neeg laus xwb los uasli hais nws tseem siv hlwb dua ib txhia hluas lawm thiab ces qhov no yog qhov zoo tshaj lawm os.

Bro kuv tseem tos Tijlaug Vam thiab atheist los pab tshawb Buddha cov lus qhia hos, yog thaum twg lawv muaj peev xwm mus quote ib nqe zujzus los muab reason rau li Koj tus god cov lus no mam sam os. Nco ntsoov tias cov Athiest thiab Science no ntag uas yuav yog cov Coj Buddha's teaching mus 2400 tawm xyoo ntxiv kom txog 5000 xyoo os hos god li ces kawg tshuav cov tsis ntse (qi qhov muag) tua tsov lawm xwb nawb! wait and prove mog.

maixiong,

Koj cov lug support vaamntxawt nuav zoo tsim nyog kawg! Tabsis vaamntxawg ces npaig taag le hab xwb koj kuv qhuas lawm. Kuv kuam vaamntxawg sau ib qhov research report has txug lab lub ua tau tuabneeg le caag vaamntxawg tub tsi muaj peevxwm yuav sau tau.

Txhais tau has tas koj kuj yog cov atheist le phoojywg zoo kawg kag le lawm hab. Kuj moog nrug kag Phabnab Than
Choummaly Sayasone. Laos PM kuam txhob ua ua lab es lug ua buddhist hab lug paab hlub koj coj Moob hab nawb mog.

Posted Image

Nujtxeeg

Nujtxeeg

2nd Boss

• Senior Consultant
  • 3,275 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 19 February 2012 - 09:10 AM, said:

Maixiong,

So you are saying you can't do what you have strongly claimed that you and your superior buddhism can do? If you can't do anything that you claimed to be so superior, than don't even attempt to say it any more. It make you not looking very good. If science is so less superior and can keep doing what it say it can, why can't a superior buddhist who claimed to be able to travel anywhere using merely her mind, still need to board a plane to come to America? What logic are you saying here?

So, your human thought as maixiong had claimed that her buddhism is so far superior but still keep on using things produced and created by less inferoior technologies is very dangerous indeed. You need to master your mind before you even come here to comment for us.

Because, what the buddha said and did, were not what you yourself say and do. Please make a distinction of these - between you and the buddha - well so you can overcome your superior mind instead of using the Buddha's saying, or Albert Einstein's saying every single time time here like they even know you at all.

You were misquoting me so much and I wonder if I even care about what you going to say any more!! By the same logic, I don't know if I should even trust what ever you wrote in here at all!!

SO ONCE AND FOR ALL.... STOP COMMENTING ON MY POST.....PLEASE

Npawg CHIVKEEB...

Leej twg xav teb COMMENT DAB TSI RAU KOJ LOS TAU MAS...

Vim lub TOPIC nov twb yog MAIV LUB ne...

KOJ TWB TUAJ MUAB COMMENT TAU RAU NA...NWS TWB TSIS
TXWV KOJ NE...

YOU NEED TO TREAT A WOMAN WITH RESPECT THIAB HOV...

Hahaha...!

THINK...! CONTROL YOUR EMOTION...! OK

ANYONE CAN RESPOND TO ANY TOPIC AT HMONGZA MAS...
THAT IS THE PURPOSE OF COMING AND BEING HERE...

DEBATING IS A FORM OF EXCHANGING KNOWLEDGE...
AND IT SHOULD BE GOOD...RIGHT...?

TAKE EASY...BUDDY...!

Hehehe...!

Posted Image

Edited by Nujtxeeg, 21 February 2012 - 10:08 AM.

NTSES NUJ CAUM NTSES NIAG.....
NTSES NIAG LAIM TXUJ TXIAS..... LUB QAB PAS DEJ NTSUAB...!

Posted Image

.............LOVE WILL FIND ITS WAY..............

NTUJ NIS... ME NIAM LEEJ NTXHAIS.....
PUAS MUAJ HNUB KOJ YUAV NROG TXIV LEEB TUB LI KUV MUS NYOB UA IB TSE.....KOOM UA IB CUAB...?

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 01:46 PM, said:

You could never understand a single word of dhamma neither open your mind how can you get an answer
you are right! if you respect Dhamma with an emty blain that's you're innomal!

maixiong,

Bring in a medical doctor or even a psychiatrist of your choice to check on me to see if my brain is empty. If they can't prove that's it's empty than you better EAT your word in front of a buddha statue that you've commit a bad karma action against me.

Bro no wonder you don't even understand the word emty.

I have commited a bad Karmma but a true vision only Bro! Be calm and think about it!Bro
Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 01:50 PM, said:

maixiong,

So, koj xaav kag xwb koj ca le paub le vaamntxawg lawm hab?? Caag es mej lub lhwb yuav xaav tau yog ua luaj le ne?

Yog le sim xaav saib kuv teg haujlwm yog dlaab tsi? hab ua nyob rua qhov twg?

Yog xaav tsi tau nuav, puas yuav ca kuv hu ua ib nam puj dlaab tsi?

Bro vim tuab neeg lub hlwb fuaction yeej ua haujlwm moog ib yaam xwb mas tsuas txawv Emement nkaus xwb os, Once koj paub it's function lawm ces paub tsis nyuaj le mas.

Koj teg hauj lwm nua yuav tsum cas Cherlock Holmes txam qha tau ov, vim tsis yog saab mind fuctions kua yog saab body fuctions lawm

Bro kuv kuj yog ib nam puj moob xwb muas txawm yuav muaj lub npe le caag los tsuas yog npe piv txwb sonmukpanyak xwb muas yog tsis tau Phoramapanyak le os.

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 02:09 PM, said:

Yog cov ntawm tsi yog buddhist hab nyob lub tebchaws coj cai buddhist ces kuv yeej tsi has ibzag le. Koj pheej has cuag le puab tsi yog es koj txhaj le yog xwb! Koj tug actions has lug nrug kuv los tub heev tshaaj kuv lawm hab!! puas yog ib tug good buddhist coj heev heev le nuav?

Bro kuv twb qha koj ntau zag lawm tas Buddhist yuav yog le caag tag nua ntau zag lawm koj deny kaw koj lub mind xwb ces kav lam tsis ua caag, tsis taag le kuv tsis tau has tas kuv ham yog Buddhist xwb nuav ov caag koj pheej nyam muab ub muab nua lug acuse kuv los tsis ua caag. Seb koj xaav pum Buddhist nua lug kuv koj koj moog saib muab txawv lawm ntau le caag os!.

Ntawm kuv tug Action los ib yaam, kuv yog tuab neeg nyam has qhov ncaaj ncaaj xwb hab tsis tshuam nyam has lug dag rua tej yaam tseem ceeb le nuav. Tsis taag le tuab neeg txawm yuav kawm daab tsis zoo ib yaam hab txawv los nyag muaj nyag cwj pwm. Yog lwm tug Buddhist nua puab saib zoj koj tuab kaab lug xwb puab twb tsis quav ntsej koj lawm vim kom built koj daim wall sab dhau kws koj yuav nce tawm tau rhu kauj ruam tau. Txhua tug tuab neeg kawm Buddha tej lug qha hab yuav kawm tau nua muaj Quality txawv most human tsuas yog every few xwb.

1. ready to learn anything
2. ua neeg ncaaj, xaav ncaaj, has qhov ncaaj.
3. ua tuab neeg tsis nyam daag lwm tug hab expecially nwg tug kheej
4. yog tuab neeg muaj reason, siv reason. tsis ua pob ntseg sib, nyob nrug real life tsis yog imagination
5. Win or lost is nonsense but the right thing.
6. Tsis care txug tas leej twg yuav saib nwg le caag tsuav yaam nwg ua tsis yuam kev xwb.
7. yog tuab neeg nyam kawm nyam tshawb qhov tseeb ntawm nwg tug kheej, tsis tog lwm tug
8. etc,.

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 02:17 PM, said:

maxiong,

If as a good buddhist with so superior ability act like you, I want no part of this.
You are right! because you have no basic Quality, it is a regret!

If you can't prove it to me, than you don't even have it, and that mean can't prove it to any one at all, even yourself!
Thaum twg koj pov tseg tau koj tug cwj pwm tog luas lwm tug tsuav, mam has txug! Koj los yog tuab normal ib yaam hab vim muaj 32 yaag txhaa hab cav tsis mig muag laag ntseg ceg tawv, yeej muaj peev xwm prove tau ib yaam nkaus, kuas yog yuav tog lwm tug le koj tog God xwb nua ces tsis paub yuav nrug koj tu sab le caag.

Don't ever assume that I do not know what you are talking about, or you are going to have a hard time explain yourself with your karma.
I only said the true. what i know you through your speaking you really know nothing about Buddhism but genaral information! So don't hurry get to Karma

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 20 February 2012 - 02:41 PM, said:

Bro if Bro Vam is * then what should be called?! being honestly, I rarely see an old hmong that capable open minded like him Even you and many hmong that are considered as ones in the new generation but still heritage those past thought and mind!

Bro aw! Bro Vam txawm yog ib tug neeg laus xwb los uasli hais nws tseem siv hlwb dua ib txhia hluas lawm thiab ces qhov no yog qhov zoo tshaj lawm os.

Bro kuv tseem tos Tijlaug Vam thiab atheist los pab tshawb Buddha cov lus qhia hos, yog thaum twg lawv muaj peev xwm mus quote ib nqe zujzus los muab reason rau li Koj tus god cov lus no mam sam os. Nco ntsoov tias cov Athiest thiab Science no ntag uas yuav yog cov Coj Buddha's teaching mus 2400 tawm xyoo ntxiv kom txog 5000 xyoo os hos god li ces kawg tshuav cov tsis ntse (qi qhov muag) tua tsov lawm xwb nawb! wait and prove mog.

maixiong,

Koj cov lug support vaamntxawt nuav zoo tsim nyog kawg! Tabsis vaamntxawg ces npaig taag le hab xwb koj kuv qhuas lawm. Kuv kuam vaamntxawg sau ib qhov research report has txug lab lub ua tau tuabneeg le caag vaamntxawg tub tsi muaj peevxwm yuav sau tau.

Bro koj qhov nyuas question ho xwb tsi taag tog Bro Vaam le mas, tsis taag le lab yuav ua tau tuab neeg le caag, tuab neeg yuav ua lab le caag nua paab tsis tau daab tsis rua koj le mas tam sis yog koj khoo tau koj anger huv Topic nuav nua muaj benefite rua koj heev nawb. raws kuv saib mas nwg tseem sab tug dua koj lawm ntau heev laiv txawm nwg tej posts yuav raug lwv taag los rov ua sab ntev sau dua le qhov nuav yog ib qho kuv fwm nwg hab, yog nwg tsis muaj lub sab hlub txug lwm tug nua yeej tsis coj nws tej qub teg qub taw tuaj nthuav le nawb.

Huas yog koj yuav xaav tau answer rua koj qaab nyuas question sau nua ces kawg koj yuav tau moog nthuav Buddha le Phratritipika le las as. pheej yuav tog luas moog ua research daab tsis tsawm yuav yog Science theem twg los result yeej tsis yog 100% tau le nav. Yog kuv nua kuv tsuas ntseeg yaam kws % perfect nkaus xwb.

Txhais tau has tas koj kuj yog cov atheist le phoojywg zoo kawg kag le lawm hab. Kuj moog nrug kag Phabnab Than
Choummaly Sayasone. Laos PM kuam txhob ua ua lab es lug ua buddhist hab lug paab hlub koj coj Moob hab nawb mog.

Bro kuv twb tas kuv yog neeg pum le caag has le hov xwb nua nev. Tsis taag le kuv yeej tsis muaj yeeb ncuab os nawb huas leej twg yuav ua yeeb
ncuab rua kuv nuav kuv tsis paub hab kuv tsis thwm os nawb.

Bro tog tuab neeg pheej tsis sib hlub los yog pheej khu khu saab nrau tuaj xwb ntaag mas, yog txhua tug laam khu saab huv tuaj nua lub ndaj teb nuav yuav ua caag zoo nkauj zoonyob os!

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostNujtxeeg, on 20 February 2012 - 10:09 PM, said:

Npawg CHIVKEEB...

TXWV KOJ NE...

Hahaha...!

TAKE EASY...BUDDY...!

Hehehe...!

Posted Image

Thanks bro, But it is ok for any kind of answer, i don't mind. Because for me, it is all over here, i never take it in mind
and i hope every one also does the same. Vim tib neeg kev nyuaj siab mob siab chim siab hauv nws real life lub neej yeej muaj txaus lawm thiaj txhob coj mus
ntxiv ib qho rau thiab. :D

Edited by Nujtxeeg, 21 February 2012 - 10:09 AM.

Posted Image

SillyMe

SillyMe

• Members
  • 13,156 posts
Excellent

Npawg CHIVKEEB...

TXWV KOJ NE...

Hahaha...!

TAKE EASY...BUDDY...!

Hehehe...!

Posted Image

Nyob zoo Nraug Nuj!

Nraug Nuj as...tus neeg cem koj tshaj ces qhia tau rau koj tias nws hlub thiab nyiam koj TSHAJ no mas.

Hhehehehehhehehhehehhee.

Edited by Nujtxeeg, 21 February 2012 - 09:59 AM.

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostSillyMe, on 21 February 2012 - 09:46 AM, said:

Nyob zoo Nraug Nuj!

Nraug Nuj as...tus neeg cem koj tshaj ces qhia tau rau koj tias nws hlub thiab nyiam koj TSHAJ no mas.

Hhehehehehhehehhehehhee.

Silly,

According to your idea here, which is a firt one for me, how should the King put into an experimental practice?

Let me see........

Nam tsuv tum kaablab, zoo le koj kom nim xaav has tas yuav muaj pizza zoo rua luas noj nuav lov??

Koj tes pum Anaconda xwb twb paim kua taag lawm los mad!! hahahhaahhahaha

So how's that tell you???

hehehheheheheh

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

Again, your superiority is actually ASSUMPTION.. and so wrong at it every single time. Your quality is making assumption about people!!

Thaum twg koj pov tseg tau koj tug cwj pwm tog luas lwm tug tsuav, mam has txug! Koj los yog tuab normal ib yaam hab vim muaj 32 yaag txhaa hab cav tsis mig muag laag ntseg ceg tawv, yeej muaj peev xwm prove tau ib yaam nkaus, kuas yog yuav tog lwm tug le koj tog God xwb nua ces tsis paub yuav nrug koj tu sab le caag.

Koj tug cwjpwm so superior zoo le koj cov lug has nua ces, is just like mine which is a very humane one!!

I only said the true. what i know you through your speaking you really know nothing about Buddhism but genaral information! So don't hurry get to Karma

Assumption so wrongly about people by a supposedly Buddhist is you cup of tea, you should make into your profession... and that's show how you are wrong as a superior Dharma practioner!!

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
Bro tog tuab neeg pheej tsis sib hlub los yog pheej khu khu saab nrau tuaj xwb ntaag mas, yog txhua tug laam khu saab huv tuaj nua lub ndaj teb nuav yuav ua caag zoo nkauj zoonyob os!

Koj txuj kev sibhlub yog txuj kev kws has tau ua tsi tau, puas yog? Yog txujkev kws koj rau sab ntso nrug vaamntxawg tawmtsaam lwm txujkev ntseeg ne. Yog luas tawmtsaam meb ces meb has tas luas tsi hlub.... yog le caag tag, koj txuj kev hlub nad?

Koj kuj moog khu kag cov tuabneeg nplajteb! uacaag kuv yog tug nyuas humane thamada has lug rua koj, koj ho yuav mob, yuav npau ua luaj?

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

Npawg CHIVKEEB...

TXWV KOJ NE...

Hahaha...!

TAKE EASY...BUDDY...!

Hehehe...!

Posted Image

Nujtxeeg bro,

Don't get me wrong, I love and respect lady as much as I admire Buddhism and the Buddha. But I have no qualm for people who claimed to be superior to all, and to down grade other faith at every turn no matter what kuv phem orientation they belong to!!

The purpose of this debate is that, I merely wanted to test her and her superior Dharma (which she adamantly claimed) in the manner of an experimental like dialogue.

The hypothesis is. Does a practioner of superior Dhrama is really superior in every way like maixiong claimed?

Well, under heavy pressures, despite years of practicing something she claimed so numerous time, she really showed signs that after all she is merely human like you and me. At time very sub-standard too. Very emotional and cussing alot.

Not a sign of superior quality show up by years of practicing what she claimed to be so superior to all. Just a Buddha Freak, like all the Jesus Freaks out there too!!

And that's my conclusion for this experiment........

Now I leave her under your care, as you are by Hmongza heirarchy line, a lieutenant assinged by her very own majesty.

Adieu to you and your superior post, maixiong... per Nujtxeeg's advice!!

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 21 February 2012 - 11:51 AM, said:

Again, your superiority is actually ASSUMPTION.. and so wrong at it every single time. Your quality is making assumption about people!!

Koj tug cwjpwm so superior zoo le koj cov lug has nua ces, is just like mine which is a very humane one!!

Assumption so wrongly about people by a supposedly Buddhist is you cup of tea, you should make into your profession... and that's show how you are wrong as a superior Dharma practioner!!

Listen carefully and see how much you can understand! This will prove if i'm seeing you wrong!

Don't worry tias saib qhov no yauv ua rau koj txhaum rau koj tus god lawm. It is all about
education base on Science. Or if you just want to nyob hauv tshuaj taub ib txis los tsis paub nrog koj tu siab mog

Leej twg xav paub thiab no chaw daws daws os
Spiritual basic working fuction that deal with the body.

Posted Image

Guest_Vamntxawg_*

Guest_Vamntxawg_*
  • Guests

View PostChivKeeb, on 21 February 2012 - 11:58 AM, said:

Koj txuj kev sibhlub yog txuj kev kws has tau ua tsi tau, puas yog? Yog txujkev kws koj rau sab ntso nrug vaamntxawg tawmtsaam lwm txujkev ntseeg ne. Yog luas tawmtsaam meb ces meb has tas luas tsi hlub.... yog le caag tag, koj txuj kev hlub nad?

Koj kuj moog khu kag cov tuabneeg nplajteb! uacaag kuv yog tug nyuas humane thamada has lug rua koj, koj ho yuav mob, yuav npau ua luaj?

Chivkeeb, kuv nrhav tsi pum qhov kws koj has tas kuv tupidd, lossi tus top scholar stupidd.  Kuv xaav noog koj has tas leej twg yog tus ntseeg lus nruag(dab neeg) tus hov yog leej twg?  Chivkeeb kuv yeej leeg has tas kuv rruamm awb awb los mav, vim tuaj txug lub teb chaws nuav, kuv yeej laus lawm mam tuaj kawm A B C xwb.  Muab has los, tug neeg laus txhaa dlaaj taag le kuv lawm mam xeem kawm A B C tuaj ais tseem tau hauj lwm zoo tshaj cov hluas yuas tuaj yug, tuj luj hlob tsuav huv lub teb chaws mekas nuav hab ces kuv kuj tsis tu sab lawm hab.  Yog kuv tseem tuaj luj hlob huv teb chaws nuav hab, kuv tav Dr, tsis lam ntseeg Lus nruag(dab neeg)le tej tuab neeg kws has tas yog profesor tabsi ntseeg lus nruag.  Kuv xaav paub has tas tug profesor hov yog profesor science, profesor Math, profesor Biology Academia etc xwb lau?  Hos yog Profesor qhav yesxus xwb tes tsis muaj qab hau dlaab tsi tsua kuv.  Vim kuv tsis ntseeg tej lus dlag hov lawm.

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 21 February 2012 - 11:58 AM, said:

Bro kuv ua tau txhua yaam kuv has kuas tsuas ua tsis tau yaam koj has xwb os, vim tas koj xaav ua tau nua koj yauv tsum kawm tsis yog tog kuv xwb nua kuv tsis yog leej twg le miv nyuas yaaj es!

Bro txuj kev hlub yog txuj kev kws paab tau rua lwm tug qhov muag qheb tau luj daav tuaj kws kws nwg paab tau nwg tug kheej txhob tog lwm tus le cov miv nyuas yaaj os.

Bro kuv twb tas kuv khu tsis tau leej twg nua niv, sub kuv noj tsau tsau lawm koj txawm nrug kuv tsau hab os, koj yuav tsum noj koj hab sas, zoo le koj nkaag sab nyuaj kawg le sub yom!

Bro ykuv twb has tas koj rov saib zoo zoo seb wb leejt wg yog tug npau na has!

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
maixiong,

Tsuav yog thaum twg es koj tseem has tau has tas Bhuddha Dharma is superior to every single things in the whole wide world nua ces koj yeej yuavtsum proove kuam tau has tas tug practitioner kws practice qhov superior dharma ntawm zoo npaum le caag xwb. Ho yog koj pum has tas tuabneeg muaj conditions rua nwg txujkev luj hlub, nthuav sab nthuav ntswv es ca nwg maam peem nwg zujzug tuaj moog raws le nwg ywj, nwg yoog ces koj tsi tog yuav proove dlaab tsi rua kuv le...

Yog koj tau siv smart phone (kws superior rua regular cell phones los yog landline phones) lawm ces koj yeej yuav tsi siv regular cell/landline phones le lawm. Naj nub nuav kuv tub tsi muaj landline phone nyob huv tsev le lawm.

Koj tub siv qhov superior Buddha Dharma es koj tseem ho tsi kaam siv?? Tseem pheej yuav siv tej nyuas technologies kws koj hastas miv miv xwb tsi muaj nuj nqe ua dlaab tsi?

Nyob le the Buddha zaaj keeb puam mas has tas; Thaum yug nwg mas nwg tho nwg nam saab taav tawm lug, poob nthaav rua huv aav mas 2 txhais kua taws sawv tseg nroog. Nwg moog tau 7 kauj tsis ntse ces txawm has tau lug, hab has tas, " I am chief in the world, I am best in the world, I am first in the world. This is my last birth. There will be no further rebirth."

Koj tub ntseeg tau tej nuav, ua caag koj ho yuav thuam tau lwm yaam kevntseeg kws lwm tug ntseeg??

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 21 February 2012 - 12:17 PM, said:

Nujtxeeg bro,

Don't get me wrong, I love and respect lady as much as I admire Buddhism and the Buddha. But I have no qualm for people who claimed to be superior to all, and to down grade other faith at every turn no matter what kuv phem orientation they belong to!!
Bro koj pheej accuse kuv rau ub rua nua le ces yauv tau caumlug correct le tag! kuv twb tsis tau claim daab tsis le huas kuv tsuas has qhov tag tag xwb as. Tsis taag le kuv tsis tau Down grade leej twg le faith hab nawb kuv tsuas has tas qhov kuv kawm koj cov sibfwb qha tsis laib nua xwb laiv.

The purpose of this debate is that, I merely wanted to test her and her superior Dharma (which she adamantly claimed) in the manner of an experimental like dialogue.

Koj twb tsis test kuv le koj pheej kuas kuv ua Miracle xwb sas.

The hypothesis is. Does a practioner of superior Dhrama is really superior in every way like maixiong claimed?

Sure, you can proved it by your self which you always refuse
the path to ( koj ua rua kuv rov ncu txug kuv ib tug phooj ywg Christian nwg yeej tsis kaam nyeem daab tsis kws has out of the box ntawm nwg txuj kev ntseeg le. Tam sis kuv kuj respect nws hab qhov tas nwg kab haam has kag tas nws tsis xaav paub daab tsis daav ntxiv lawm vim tsaam yuav ua rua nwg ho tsis ntseeg vaajtswv lawm nua.)

Well, under heavy pressures, despite years of practicing something she claimed so numerous time, she really showed signs that after all she is merely human like you and me. At time very sub-standard too. Very emotional and cussing alot.

Not a sign of superior quality show up by years of practicing what she claimed to be so superior to all. Just a Buddha Freak, like all the Jesus Freaks out there too!!

Bro kuv kev kawm Dhamma tsis muaj kev pressure li koj accuse kuv li os Txawm tias yuav nyuam npaum twg los vim tias tsis yog kawm yuav Score, tsis yog kawm yuav coj mus xeem nrog lwm tus, tsis tau kawm mus xeem maj nce qib tiam sis kawm kom nkag saib xwb, tsuas muaj kev Challenging, Exiting, Surpricing thiab Amazing nkaus xwb os. Yeej tsis muaj kev dhuav li kawm ntawv tom univrsity vim tias paub qhov tshiab uas yus xav tsis txog tas li xwb.

Bro the sign that can show me myself and even you and others here well is kuv nyob tau tus dua koj lawm ntau os (Kuv hais raws koj cov lus sau hauv no) Because
i know its working fuction well, i know the benefite and unbenefit of being emotional well so it can not get over me. kev uas kuv pheej teb koj vim tias koj hais lus tsis stable tas zog thiab qhov tseem ceeb kuv xav kom koj tau ib nyuag xav xwb mog.

And that's my conclusion for this experiment........

Now I leave her under your care, as you are by Hmongza heirarchy line, a lieutenant assinged by her very own majesty.

Adieu to you and your superior post, maixiong... per Nujtxeeg's advice!!

Bro koj hais li ntawd los kuv tsis chim os mog.....txawm kuv yog ib tug poj niam xwb los kuv tsis xav tias kuv yuav muaj lub siab nqaim li ntawd tau rau leej twg no.

Thiab yog kev sawv daws los sib tham txog Religion thiab politic no yuav ua rau muaj kev sib tu siab kuj tsis paub yuav hais li cas thiab vim kuv yeej ib txwm yog neeg xav li cas hais li ntawd. Tej zaum yeej muaj coob tug thiab mas uas lawv tsis nyiam kuv tus cwj pwm no tiam sis kuv yeej tsis xav li cas rau leej twg. Vam tias sawv daws yuav ua tau lub siab loj thiab saib ntev. Ntawm kuv los kuv tsuas hais hauv no ces tas hauv no xwb tsis xav dab tsis li cas rau sawv daws ib yam thiab.

Posted Image

maixiong_vg

maixiong_vg

• Senior Consultant
  • 7,533 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 23 February 2012 - 08:41 AM, said:

maixiong,

Tsuav yog thaum twg es koj tseem has tau has tas Bhuddha Dharma is superior to every single things in the whole wide world nua ces koj yeej yuavtsum proove kuam tau has tas tug practitioner kws practice qhov superior dharma ntawm zoo npaum le caag xwb. Ho yog koj pum has tas tuabneeg muaj conditions rua nwg txujkev luj hlub, nthuav sab nthuav ntswv es ca nwg maam peem nwg zujzug tuaj moog raws le nwg ywj, nwg yoog ces koj tsi tog yuav proove dlaab tsi rua kuv le...

Bro kuv yeej ib txwm has tas Buddha tej lug qha yuav tsum Prove ntawm nwg tug kheej nuav nev. Peb cov kawm Dhamma txhua tug peb yeej tsis yog ib tug tog ib tug le nawb. Buddha kag los yeej has tas caw suav dlawg kws doubt lug prove ntawm nwg tug kheej,

Vim tas Dhamma
yog yaam kws tug tuab neeg twg los xij kws tau kawm hab xyum lawm yuav tsum pum paub tau nkaag sab tau prove tau ntawm nwg tug kheej,

Yog yaam kws kawm tau lawm, paub lawm, nkaag sab lawm, xyum tau lawm yuav muaj benefit rua nwg tug kheej hab txhua tug ib ncig txhua lub sij hawm tsi muaj limit time txawm lub ndaj teb yuav kiv moog deb npaum twg (It is Always up to date because it is the reality and exist that never changed even times go by)

Yog yaam kws tsim nyog has rua lwm tug yug muaj lub sab hlub txug, muaj quality kuas lug saib lug kawm, lug sim, lug prove, vim tas yog yaam kws paab tau tuab neeg ua lub neej txuj sa kaaj sab lug (vim paub txug Its (Spiritual) working fuction lawm yuav tsis ua it's slave zuj zug lawm ces kev kaaj sab tawm tuaj zuj zug lawm xwb)

yog yaam kws tsim nyog kawm coj lug xyum (txhob tog thov xwb) yaam le yog yug tsis paub Tomyamkong le ingredient yuav ua tsis tau Tomyamkong noj le.

Yog yaam kws paub tau npaag sab tau ntawm nwg tug kheej

Sam thib tim ko
A ka lib ko
e him pam sim ko
o pa nab yib ko
Pam cam taa ve thib tam pho vee yu hi

Yog koj tau siv smart phone (kws superior rua regular cell phones los yog landline phones) lawm ces koj yeej yuav tsi siv regular cell/landline phones le lawm. Naj nub nuav kuv tub tsi muaj landline phone nyob huv tsev le lawm.

Koj tub siv qhov superior Buddha Dharma es koj tseem ho tsi kaam siv?? Tseem pheej yuav siv tej nyuas technologies kws koj hastas miv miv xwb tsi muaj nuj nqe ua dlaab tsi?

Bro Buddha cov lug qha kuas koj paub txug Dhamma txug txhua yaam huv ndaj teb nuav hauv paug nto ntsis paub txhua yaam working fuction tsis has sab inside hab out side or spiritual los sis material tsis yog kuas koj txhob siv nwg tam sis kuas koj txhob muab nwg saib yuam kev nkaag sab yuam kev siv yuam kev txham le tsis mua mob rua koj both inside hab outside or saab spiritual hab body or social enviroment nua os. koj nkaag sab ndav dhau lawm.

Nyob le the Buddha zaaj keeb puam mas has tas; Thaum yug nwg mas nwg tho nwg nam saab taav tawm lug, poob nthaav rua huv aav mas 2 txhais kua taws sawv tseg nroog. Nwg moog tau 7 kauj tsis ntse ces txawm has tau lug, hab has tas, " I am chief in the world, I am best in the world, I am first in the world. This is my last birth. There will be no further rebirth."

Koj tub ntseeg tau tej nuav, ua caag koj ho yuav thuam tau lwm yaam kevntseeg kws lwm tug ntseeg??

Bro qhov nuav ntaag los mas kws kuv ham has tas nwg cov lug qha muaj nqis tshaaj plawg naj!
Bro koj has yuam kev lawm hab os, Buddha tsis tau tho nwg nam phaab taav tawm lug nawb. kuas thaum yug lug neej tsis muaj ib qhov kua ntshaav kua tsev miv nyuas qas quas ntsuav le tej tuab neeg suav dawg le nawb.

Tsis taag le tej miracle nuav xwb tseem yog qhov miv nawb naj nub nua miracle tseem muaj tsi tseg os txawm le hov los peb yeej tsis care vim tas qhov tseem ceeb yog nwg cov lug qha tau yug pum deb pum tub pum daav npaum twg hab paab tau yug ua tuab neeg zoo tuaj tag los daag, paab tau yug daws tau yug teeb meem ntawm yug lub neej txuj sa kuas kaaj sab lug vim paub txug every single thing in the Universe's working fuction lawm tsis has working fuction ntawm yug lub cev ntaaj ntsug deal nrug rua tug plig moog txug rua txhua yaam saab rau out to the universals moog rua lwm dimension tuab si lawm.

Posted Image

SillyMe

SillyMe

• Members
  • 13,156 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 21 February 2012 - 11:03 AM, said:

Silly,

According to your idea here, which is a firt one for me, how should the King put into an experimental practice?

Let me see........

Nam tsuv tum kaablab, zoo le koj kom nim xaav has tas yuav muaj pizza zoo rua luas noj nuav lov??

Koj tes pum Anaconda xwb twb paim kua taag lawm los mad!! hahahhaahhahaha

So how's that tell you???

hehehheheheheh

This is how I see it, when debating an issue or topic, make sure that you are attacking the issue/topic itself; and not the person behind the nickname.   This means that while debating, you shouldn’t call your opponents names.   The reason we debate is b/c we have different opinions about our religious beliefs and politics, right?  So, show, teach, and tell us why do you think your way is the right way?   But in actuality, Silly thinks there isn’t an absolute true?  It is what koj ntseeg xwb.

Guest_Vamntxawg_*

Guest_Vamntxawg_*
  • Guests

View PostChivKeeb, on 23 February 2012 - 08:41 AM, said:

maixiong,

Chivkeeb kuv thov caw koj moog yuav phoo ntawv ua muaj lub npe hu has tas yesxus pluj 18 lub xyoo hab phoo has tas The unknow Jesus Hab phoo has tas Pagan religion tes koj yuav pum has tas yesxus moog khiblav copy lwm tus vajtswv cov lus los.  Koj yuav pum yesxus moog kawm nyob India teb chaws, lub sijhawm kws yesxus moog hov Xivthasthab twb caj vaajtswv hujsam.  Kuv xaav nug koj has tas leej twg xub qha plaajteb ua ntej nua xwb lau

Koj ntseeg phoo bible has tas tseeb los neeg feem ntau yeej ntseeg has tas cov ntawv puab tshawbfawb nuav tseeb lawm hab, cov ntawv kuv has nuav puab moog tshawb ib theem zuj zug, khawb cov aav lug test, muaj cov qub vav, muaj cov qub yeej ua rrog.  tsis yog zoo le phoo bible ais ua npau suav tes muab lug sau nawb.

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostSillyMe, on 24 February 2012 - 10:24 AM, said:

This is how I see it, when debating an issue or topic, make sure that you are attacking the issue/topic itself; and not the person behind the nickname.   This means that while debating, you shouldn’t call your opponents names.   The reason we debate is b/c we have different opinions about our religious beliefs and politics, right?  So, show, teach, and tell us why do you think your way is the right way?   But in actuality, Silly thinks there isn’t an absolute true?  It is what koj ntseeg xwb.

silly,

About twelve years back right here in Fresno, A hmong man from out of town who frequents Fresno all the time, wanted to run for council seat distric 7 which nobody really wanted to run for, becaus eit's the poorest and got bad reputation for with drug addicts. While caimpaign hard for his seat, some one got hold of his backgound informations. They asked him, to run for a Fresno councilman seat, a candidate has got a resident of Fresno, to please show proof of his Fresno residency. He also had accumulated a good a good $70,000 personal debt and never able to clear it. They asked him if he can't even solved his debt problems, how will he solved the most problematic distric in the city?

He couldn't provide anything... so he simply dropped out of the race. However 5 years ago, he came back for district 11 which is more affluence and have many candidate vying for the seat. One of those candidates simply asked him point blank that he had been caught lying to the public 12 years ago. This time he never back off, but come election time, sure enough he never got no more than 20 votes!!

What vaamntxwg and maixiong assumed wrongly against me and claimed that they were the smarter dudes by practicing a superior Dhrarma.... I gave them the benefit of my doubt about their integrities, they simply have to back up what they stated to be true with hard core evidence, which I gave them plenty enough time to come up and proove to me and all those in Hmongza.com

If they can initiate a false claim and wrongly assumed about others, all the while to make strong statement all along that what they do is so far superior to everthing in the world, they better be prepared with enough evidence to back up their characters...

I don't even ask for me....

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostVamntxawg, on 25 February 2012 - 06:55 AM, said:

Chivkeeb kuv thov caw koj moog yuav phoo ntawv ua muaj lub npe hu has tas yesxus pluj 18 lub xyoo hab phoo has tas The unknow Jesus Hab phoo has tas Pagan religion tes koj yuav pum has tas yesxus moog khiblav copy lwm tus vajtswv cov lus los.  Koj yuav pum yesxus moog kawm nyob India teb chaws, lub sijhawm kws yesxus moog hov Xivthasthab twb caj vaajtswv hujsam.  Kuv xaav nug koj has tas leej twg xub qha plaajteb ua ntej nua xwb lau

Koj ntseeg phoo bible has tas tseeb los neeg feem ntau yeej ntseeg has tas cov ntawv puab tshawbfawb nuav tseeb lawm hab, cov ntawv kuv has nuav puab moog tshawb ib theem zuj zug, khawb cov aav lug test, muaj cov qub vav, muaj cov qub yeej ua rrog.  tsis yog zoo le phoo bible ais ua npau suav tes muab lug sau nawb.

Vaamntxawg,

Yog koj xaav thaam txug tej nuav, kuv yeej muaj ntau xaav nrug koj thaam. Tabsis kuv tseem tog koj qhov report nawb... nwg nyob twg? Tav lawm los tsi tau? Sau tau puas meejpem le maixiong claimed has tas koj mas ntse dleb dhlau tshaaj le lawm??

mx has tas koj ntse heev le lawm, npaum le ntawd ces koj yeej yuavtsum sau tau xwb. Koj tseem has tas koj research tau proof ntaus heev, es kuv mas research tsi tau le koj le. Yog le koj yuavtsum ua kuam tau koj tej personal research ntawm koj tug kheej tuaj rua kuv saib xwb. Tej luas ua ntawm tsi yog koj ua, hab tsi tau qha has tas koj ntse es yuav coj lug khaav ua koj tug!!

Kuv, tsi yog tsi tau paub has tas muaj ib cov tuabneeg tsi nyam kevntseeg Yesxus le nawb. Tsi yog koj ibleeg es txhaj pheej yuav ntseeg has tas koj txhaj tau nyeem tej ntawv sau, tej research kws ntawmtsaam Yesxus xwb. Koj lub ncauj tub has tau lug yuamkev, koj kev xaav ntau zag tub xaav tau tsi yog hab es luas lwm twg txhob txwm has le caag los koj yeej yuav taag le, puas yog ib tug tuabneeg luj qhov, tseeb zoo???

Koj dlaim report tav thaum twg, kuv txhaj ntseeg has tas tej lug koj has tsimnyog kuv yuav nrug koj thaam lawm los tsi tau??

Kavtsij tsau sab sau koj dlaim ntawv.... hab proove rua luas paub has tej kws koj tau has rua kuv yog tug ub tug nua, muaj tseeb, yog tag, ces kuv yeej tsi nrug koj caav ib lu lug le los mad!!!

Posted Image

Guest_Vamntxawg_*

Guest_Vamntxawg_*
  • Guests

View PostChivKeeb, on 25 February 2012 - 07:58 AM, said:

Vaamntxawg,

Yog koj xaav thaam txug tej nuav, kuv yeej muaj ntau xaav nrug koj thaam. Tabsis kuv tseem tog koj qhov report nawb... nwg nyob twg? Tav lawm los tsi tau? Sau tau puas meejpem le maixiong claimed has tas koj mas ntse dleb dhlau tshaaj le lawm??

mx has tas koj ntse heev le lawm, npaum le ntawd ces koj yeej yuavtsum sau tau xwb. Koj tseem has tas koj research tau proof ntaus heev, es kuv mas research tsi tau le koj le. Yog le koj yuavtsum ua kuam tau koj tej personal research ntawm koj tug kheej tuaj rua kuv saib xwb. Tej luas ua ntawm tsi yog koj ua, hab tsi tau qha has tas koj ntse es yuav coj lug khaav ua koj tug!!

Kuv, tsi yog tsi tau paub has tas muaj ib cov tuabneeg tsi nyam kevntseeg Yesxus le nawb. Tsi yog koj ibleeg es txhaj pheej yuav ntseeg has tas koj txhaj tau nyeem tej ntawv sau, tej research kws ntawmtsaam Yesxus xwb. Koj lub ncauj tub has tau lug yuamkev, koj kev xaav ntau zag tub xaav tau tsi yog hab es luas lwm twg txhob txwm has le caag los koj yeej yuav taag le, puas yog ib tug tuabneeg luj qhov, tseeb zoo???

Koj dlaim report tav thaum twg, kuv txhaj ntseeg has tas tej lug koj has tsimnyog kuv yuav nrug koj thaam lawm los tsi tau??

Kavtsij tsau sab sau koj dlaim ntawv.... hab proove rua luas paub has tej kws koj tau has rua kuv yog tug ub tug nua, muaj tseeb, yog tag, ces kuv yeej tsi nrug koj caav ib lu lug le los mad!!!

Chivkeeb, koj xaav thaam ces lug nyob tshawg nuav, kuv moog nqaa tshuaj lom ib haus taag le maam thaam ov, tabsi yuav tau muab koj lub qhov muag dlawj tawm tsaiv, tsam koj lam dleev kuv nam mebthaub huv koj lub sab ces koj ho poob ntujtawg lawm hab.  Nqai lug nuav yog vaajtswv txuj cai laiv,  Yog tuab neeg txuj xwb mas koj ua le caag los tau, tabsi ho yog vaajtswv txuj cai lawm tes yuav tau muab koj lub qhov muag dlawj pov tseg tsaiv.

Qhov maixiong has hov mas zoo le nuav:  ib tug thaub laus, hmoob tojsab le kuv nua, kawm ntawv qeb 12 nyob nplog teb xwb, twb piv tsis tau ib tug kawm ntawv grade 7 nyob lub teb chaws mekas nuav.  Koj hab kuv txawv dleb heev, koj claim has tas koj yog ib tug professor qha college, tsis paub has tas koj qha lus nruag xwb pob(dab neeg)los yog dlab tsi.  Ua caag koj tseem ntseeg phoo ntawv chivkeeb, koj tseem ntseeg phau ntawv bible has tas yog vajtswv sau. koj tseem ntseeg has tas lub plajteb nuav muaj ib tug ncej ntxeem.  Yog muab kuv piv tsua koj tes kuv yog ib tug top dlau koj lawm xwb nua.

Cov tsis ntseeg yesxus mas muaj ua ntej lawv tsim phoo ntawv bible los lawm.  Koj yeej paub lug ntev lawm, tabsi koj yeej qi muag tsis xav saib tej ntawv uas luag sau qhov tseeb, koj nyiam saib cov ntawv uas sau lus cuav xwb.

Guest_hmoobdub_*

Guest_hmoobdub_*
  • Guests

View PostVamntxawg, on 25 February 2012 - 05:11 PM, said:

Chivkeeb, koj xaav thaam ces lug nyob tshawg nuav, kuv moog nqaa tshuaj lom ib haus taag le maam thaam ov, tabsi yuav tau muab koj lub qhov muag dlawj tawm tsaiv, tsam koj lam dleev kuv nam mebthaub huv koj lub sab ces koj ho poob ntujtawg lawm hab.  Nqai lug nuav yog vaajtswv txuj cai laiv,  Yog tuab neeg txuj xwb mas koj ua le caag los tau, tabsi ho yog vaajtswv txuj cai lawm tes yuav tau muab koj lub qhov muag dlawj pov tseg tsaiv.

Qhov maixiong has hov mas zoo le nuav:  ib tug thaub laus, hmoob tojsab le kuv nua, kawm ntawv qeb 12 nyob nplog teb xwb, twb piv tsis tau ib tug kawm ntawv grade 7 nyob lub teb chaws mekas nuav.  Koj hab kuv txawv dleb heev, koj claim has tas koj yog ib tug professor qha college, tsis paub has tas koj qha lus nruag xwb pob(dab neeg)los yog dlab tsi.  Ua caag koj tseem ntseeg phoo ntawv chivkeeb, koj tseem ntseeg phau ntawv bible has tas yog vajtswv sau. koj tseem ntseeg has tas lub plajteb nuav muaj ib tug ncej ntxeem.  Yog muab kuv piv tsua koj tes kuv yog ib tug top dlau koj lawm xwb nua.

Cov tsis ntseeg yesxus mas muaj ua ntej lawv tsim phoo ntawv bible los lawm.  Koj yeej paub lug ntev lawm, tabsi koj yeej qi muag tsis xav saib tej ntawv uas luag sau qhov tseeb, koj nyiam saib cov ntawv uas sau lus cuav xwb.

Bawg Vaam...koj lug saib nuav nawj ...peb tug Tswvntuj os....

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostVamntxawg, on 25 February 2012 - 05:11 PM, said:

Vaamntxawg,

Posted Image

Guest_Vamntxawg_*

Guest_Vamntxawg_*
  • Guests

View PostChivKeeb, on 27 February 2012 - 05:49 PM, said:

Vaamntxawg,

Chivkeeb koj nrhav tau cov tuab neeg kws nyob ntawm yesxus hauv ntej thaus u lug nyeem kuv tsab report lawm lov?  Koj nrhav tau cov tuab neeg nuav lug tes kuv sau tau xwb tag, kev sau ntawv xwb tsis nyuab hlo le nawb.

Chivkeev kuv tsis tau khav has tas kuv yog ib tug professor qha txug science losis yog ib tug kawm ntawv qebsab le koj khav has tas koj yog ib tug professor qha college lossi higher education, hos vamntxawg yog lower level le koj has ntau qhov post huv moobza nuav hab vamntxawg tseem sstupid.

Qhov maixiong has hov mas tsuas yog Maixiong has tas ib tug lower level le kuv ais nws dlaws tau nws qhov teebmeem kwv ntseeg phoo bible lawm tes yog keej kawg nkaus lawm nua xwb.  Ib tug professor ais moog ntseeg phoo ntawv chivkeeb 1: 1-27.  Tej lus nruag(dab neeg) hov has tsua menyaug yaus xwb nas.  Yog ib tug professor lawm yuav tau nyeem zoo zoo hab xaav zoo zoo.  ok, luag txham has tas yus yog higher education.

TUSZOOPHOOJYWG

TUSZOOPHOOJYWG

TxawjHlub.

• Members
  • 5,286 posts
Excellent

View PostVamntxawg, on 27 February 2012 - 07:11 PM, said:

Chivkeeb koj nrhav tau cov tuab neeg kws nyob ntawm yesxus hauv ntej thaus u lug nyeem kuv tsab report lawm lov?  Koj nrhav tau cov tuab neeg nuav lug tes kuv sau tau xwb tag, kev sau ntawv xwb tsis nyuab hlo le nawb.

Chivkeev kuv tsis tau khav has tas kuv yog ib tug professor qha txug science losis yog ib tug kawm ntawv qebsab le koj khav has tas koj yog ib tug professor qha college lossi higher education, hos vamntxawg yog lower level le koj has ntau qhov post huv moobza nuav hab vamntxawg tseem sstupid.

Qhov maixiong has hov mas tsuas yog Maixiong has tas ib tug lower level le kuv ais nws dlaws tau nws qhov teebmeem kwv ntseeg phoo bible lawm tes yog keej kawg nkaus lawm nua xwb.  Ib tug professor ais moog ntseeg phoo ntawv chivkeeb 1: 1-27.  Tej lus nruag(dab neeg) hov has tsua menyaug yaus xwb nas.  Yog ib tug professor lawm yuav tau nyeem zoo zoo hab xaav zoo zoo.  ok, luag txham has tas yus yog higher education.
Kuv saib mas yav thaum ub tej niam tej txiv yeej tau muab qaib muab qe los hu plig rau txhua tus lawm os. Txawm leej twg yuav hais li cas los tsuas muaj tib tug Huabtais ntuj xwb uas sawv daws xav tuaj rau nruab siab xwb. Vim tus Huabtais no tsis muaj leej twg tau pom, tau ntsib li. Tsuas yog thaum yus tau kev nyuaj siab thiab chaw ti lawm ces mam li hu nws xwb. Tej lus sau li ub li no mas yas yog lus ntuas kom tib neeg txawj ua neeg sib haum xeeb thiab ua neeg zoo es tsis txhob sib ceg sib tua xwb. Txawm ntseeg kev cai tshiab thiab coj kev cai qub los yeej kawg teev tib tug Huabtais ntuj xwb. Yeej tsis lam yuav teev lwm tus li......Cev cuag tseem ua neeb kho txivplig mas.
Tseeb ua tsis tau cuav, cuav ua tsis tau tseeb. Txoj cai plaubntug nyias ntsais tam nplooj nqeeb