• Please log in to reply
41 replies to this topic

ChivKeeb

ChivKeeb

V.I.P. Professional Degree

• Members
  • 3,035 posts
Excellent
Ua caag es Moob mas yuav nquag sawv moog moog lug lug ua luaj le laud!  Lub pob tw mas yeej nyob tsi tsheej qhov chaw le es sov yog puab muaj dlejnum tseemceeb heev le los caag ne?  Saib zoo li tsi tshua vaammeej le sub as Moob tej pobtw nad... !

Posted Image

SWEETtea

SWEETtea

• Members
  • 3,916 posts
Excellent
Ahahahahaha....

Awww... MrChivkeeb,

You're so silly! I bet you're watching GVP's Funeral LIVE huh?!

I feel so heavyhearted today, but this post made me LAUGH SO HARD. LOL

Thank you for putting a smile on my face os.  :onionheadfake11:

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostSWEETtea, on 04 February 2011 - 03:03 PM, said:

Ahahahahaha....

Awww... MrChivkeeb,

You're so silly! I bet you're watching GVP's Funeral LIVE huh?!

I feel so heavyhearted today, but this post made me LAUGH SO HARD. LOL

Thank you for putting a smile on my face os.  Posted Image

No, I am not watching live TV broadcast!  I am here live in the REAL event with my laptop! Just out for lunch eating pizza... hahhha.

The one thing that Hmong can never change is to be able to sit still for something important!  If I am VP, I will kick every one's butts... for real SweetTear!  Can I just kick your butt to calm me down? hehehhe

Posted Image

Hlubtuagnthi

Hlubtuagnthi

• Members
  • 3,846 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 02:56 PM, said:

Ua caag es Moob mas yuav nquag sawv moog moog lug lug ua luaj le laud!  Lub pob tw mas yeej nyob tsi tsheej qhov chaw le es sov yog puab muaj dlejnum tseemceeb heev le los caag ne?  Saib zoo li tsi tshua vaammeej le sub as Moob tej pobtw nad... !

I shared your thoughts, brother.  Perhaps, it must have something to do with Uneducated people, but some of the educated young men and women would do the same.  

Ntshe yeej tseem tseem yog hmoob tiag tiag!

Not only that, I am greatly appreciated the HmongsatleliteTV, however their camera men/women must know where to point their cameras so that the actual thing happening at the event can be foucusing on the screen, instead of keep the carema wonders into the room when important materials were being shown.

There is always a new way to do better
If there is a will, there is a way
Never review all the bad elements of the past, to be able to search for a betterment of all people...

SWEETtea

SWEETtea

• Members
  • 3,916 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 03:10 PM, said:

No, I am not watching live TV broadcast!  I am here live in the REAL event with my laptop! Just out for lunch eating pizza... hahhha.

The one thing that Hmong can never change is to be able to sit still for something important!  If I am VP, I will kick every one's butts... for real SweetTear!  Can I just kick your butt to calm me down? hehehhe

Ahahahahaha....

Awwww, now you're making me laugh and cry at the same time. I wish I could make it in person thiab mas... :(

Yes, you can kick my butt for your own satisfying pleasure os.

*Turns around and sticks out her behind* LOL.

Ncaws las....

LOL.  :6184ceba:

Tsωjsi@β

Tsωjsi@β

• Senior Consultant
  • 8,293 posts
Excellent

Ua caag es Moob mas yuav nquag sawv moog moog lug lug ua luaj le laud! Lub pob tw mas yeej nyob tsi tsheej qhov chaw le es sov yog puab muaj dlejnum tseemceeb heev le los caag ne? Saib zoo li tsi tshua vaammeej le sub as Moob tej pobtw nad... !

vim tsis tau nom ua na
:onionheadfake1:

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostSWEETtea, on 04 February 2011 - 03:15 PM, said:

Ahahahahaha....

Awwww, now you're making me laugh and cry at the same time. I wish I could make it in person thiab mas... :(

Yes, you can kick my butt for your own satisfying pleasure os.

*Turns around and sticks out her behind* LOL.

Ncaws las....

LOL.  Posted Image

OUchhhhhhhhhhhhh........
that wide booty of yours are so darn tough for my sneakers!  I'll resort to slap instead right where the pizza suppose to be!  I am back in the hall and at this point Bill Lair is speaking about making Hmong's butts going crazy..... that's why Hmong can never sit still hahahhahahaha...........

Posted Image

Hlubtuagnthi

Hlubtuagnthi

• Members
  • 3,846 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 03:34 PM, said:

OUchhhhhhhhhhhhh........
that wide booty of yours are so darn tough for my sneakers!  I'll resort to slap instead right where the pizza suppose to be!  I am back in the hall and at this point Bill Lair is speaking about making Hmong's butts going crazy..... that's why Hmong can never sit still hahahhahahaha...........

brother, you made me laugh out loud hahahhahahaa hahahahahhaha!

Never review all the bad elements of the past, to be able to search for a betterment of all people...

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostHlubtuagnthi, on 04 February 2011 - 03:12 PM, said:

I shared your thoughts, brother.  Perhaps, it must have something to do with Uneducated people, but some of the educated young men and women would do the same.  

Not only that, I am greatly appreciated the HmongsatleliteTV, however their camera men/women must know where to point their cameras so that the actual thing happening at the event can be foucusing on the screen, instead of keep the carema wonders into the room when important materials were being shown.

Hlubtuagnthi,

This is pure hmong inborn attitude rooted deep in the strand of mutated genes, it's crazy!  I am standing and yet can't never see the action on stage.... I am sitting and see only SweetTea's BUTT..... damn Hmong young or old are all alike!!

Apples never fall far from the tree....... hehehehehhe

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View Posttswjsiab, on 04 February 2011 - 03:20 PM, said:

vim tsis tau nom ua na
Posted Image

Tswjsiab,

Ua nom ces txawm nyob taug lawm lod? Tsi tau ua nom ces moog moog lug lug ua pobtw sib twb ces txhaj tau zoo nyob puas yog?

Posted Image

Guest_ceeblaj_*

Guest_ceeblaj_*
  • Guests

hahaha twb yog  :64caf316: :64caf316:  rau hmoob heev li os thiab ib nrab los  :e111de78: :e111de78:  tag mus li xwb.

Hmoob muaj ib tug cwj pwm tsis zoo yog thaum hmoob sib tham  tag es koj muab review kom ceev ceev mas hmoob tsis txawv tus money kiag li.

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostHlubtuagnthi, on 04 February 2011 - 03:12 PM, said:

Hlubtuagnthi,

I talked to them... those TV Hmogn guys, I can't call them technicians not to mention creativity!  Those camera guys thought they are the best.  They got a big head and never think straight, the hosts and the system are all still learning as they go.

I guess that's HMONG....... crazy butts walking around when important guests are speaking, making distraction with their loud talking to themselves and their cell phones calling to find out where each other are in the room!!! And the camera keep fowllowing theri butts.... ANNOYING.. ANNOYIING!!

Posted Image

Guest_Guest_*

Guest_Guest_*
  • Guests

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 04:13 PM, said:

Hlubtuagnthi,

I talked to them... those TV Hmogn guys, I can't call them technicians not to mention creativity!  Those camera guys thought they are the best.  They got a big head and never think straight, the hosts and the system are all still learning as they go.

I guess that's HMONG....... crazy butts walking around when important guests are speaking, making distraction with their loud talking to themselves and their cell phones calling to find out where each other are in the room!!! And the camera keep fowllowing theri butts.... ANNOYING.. ANNOYIING!!

YOG LAWM LAUS... CAAG MOOB ES UA TAU MEMTXOM KUV UA LUAJ LE. YOG YUG HLUB TXIV VAAJPAO TAG MAS YUAV TSUM NYOB TUAB NQUAS YWS XWB POB. CAAG ES YUAV SAWV MOOG SAWV LUG TSI PAUB CAI LE. COV MOOB NUAS TSI YOG MOOG NCU TXUG TXIV VAAJPAO HOS YOG MOOG NOJ 30 HAB PARTY XWB. TXAAJ MUAG DHLAU LAWM OS MOOB ES....

MEJ COV MOOG KOOM THOV PAAB HAS RUA COV THAWJ COJ KOM HAS MOOB TSI TXHOB SAWV MOOG SAWV LUG TSI ZOO NKAUJ HAB TSI ZOO SAIB KAG LE NUAS OV...

Guest_UFO_*

Guest_UFO_*
  • Guests

QHOV UAS HMOOB PHEEJ NYOB TSIS TSWM NTAWD CES YOG HMOOB TSIS YOG TUAJ MUS POM TUAG HOS LAWV TUAJ MUS POM COV CIAJ XWB CES NWS THIAJ PHEEJ MUAJ FAI UA LUAJ MUS UB MUS NO SEB PUAS NTSIB TEJ QUB ZAUB THIAB KOM LWM TUS HO POM HAIS TIAS YUS TUAJ HAUV NTEES THIAB NO XWB.

LUAG LWM HAIV NEEG MAS LUAG TUAJ POM TUS TUAG NTAWD XWB MAS LUAG TSUAS TUAJ NYOB TUS ME MLUAS MLOB NTSIAG TWB TO KOM ZOO NTXIM HLUB.

HOS HMOOB CES MUS POM TUAG CES MUS NRHIAV KEV LOM ZEM UA LOM VAB VAB RAU PEM TOJ NRAM HAV UA COV NIAG YAM NTXWV NTXIM NTXUB.

IB TXHIA POJNIAM/TXIV NEEJ CES TSEEM TUAJ NRHIAV TUS HLUB THIAB XWB, NYOB YAWG HLOB VP LUB NTEES NO CES IB COV POJNIAM/TXIV NEEJ YUAV TUAJ TAKE ADVANTAGE LUB OPPORTUNITY UAS MUAJ TIB NEEG TUAJ DEB DEB TUAJ POM TUAG ES KOM NWS TAU POM COV CIAJ.

NWS YEEJ TSIS RIS TXIAJ UAS COV IMPORTANT GUEST SPEAKERS TEJ SPEECH KIAG LI.  NWS TSIS HNOV XYOV LAWV HAIS LAWV DABTSI, VIM NWS LUB QHOV MUAG CES TSUAS NCIG PES LEES XAM KOM THOOB SEB PUAS POM LAUS NKAUJ THIAB LAUS NRAUG XWB.  YOG XAM TAG TSIS POM CES HU KIAG CELL PHONE RAU XWB SEB TUAJ TXOG QHOV TWG THIAB NROG LEEJ TWG LAWM NO XWB

KUV SAIB TEJ LIVE BROADCASTING NO UA RAU KUV TU SIAB, VIM COV NIAG HMOOB TUAJ HAUV NTEES COJ TAU TUS YAM NTXWV TSIS TSIM NYOG RAU YAWG HLOB VP LUB NTEES.  LAWV XAV HAIS TIAS LAWV TUAJ NOJ 30 NO LOS CAS NE?

UFO

Father Nature

Father Nature

• Members
  • 6,177 posts
Excellent

Ua caag es Moob mas yuav nquag sawv moog moog lug lug ua luaj le laud!  Lub pob tw mas yeej nyob tsi tsheej qhov chaw le es sov yog puab muaj dlejnum tseemceeb heev le los caag ne?  Saib zoo li tsi tshua vaammeej le sub as Moob tej pobtkew nad... !

chevkeeb,

kuv saib mas cov Moob hov zoo tuaj sib tshe hauv moobzag  nuav xwb, tsis paub kevcai xam khus le os
zoo nkaus le puab mas nim txawj tshuv qeej haab qhuab kev txhua tug sub as, yeej tsis hnov/pum puab ua
dlabtsi tod le..  kuv saib mas swb cov kws mus churches le lawm laujjj...

Father Nature

Father Nature

• Members
  • 6,177 posts
Excellent

View PostUFO, on 04 February 2011 - 08:01 PM, said:

QHOV UAS HMOOB PHEEJ NYOB TSIS TSWM NTAWD CES YOG HMOOB TSIS YOG TUAJ MUS POM TUAG HOS LAWV TUAJ MUS POM COV CIAJ XWB CES NWS THIAJ PHEEJ MUAJ FAI UA LUAJ MUS UB MUS NO SEB PUAS NTSIB TEJ QUB ZAUB THIAB KOM LWM TUS HO POM HAIS TIAS YUS TUAJ HAUV NTEES THIAB NO XWB.

LUAG LWM HAIV NEEG MAS LUAG TUAJ POM TUS TUAG NTAWD XWB MAS LUAG TSUAS TUAJ NYOB TUS ME MLUAS MLOB NTSIAG TWB TO KOM ZOO NTXIM HLUB.

HOS HMOOB CES MUS POM TUAG CES MUS NRHIAV KEV LOM ZEM UA LOM VAB VAB RAU PEM TOJ NRAM HAV UA COV NIAG YAM NTXWV NTXIM NTXUB.

IB TXHIA POJNIAM/TXIV NEEJ CES TSEEM TUAJ NRHIAV TUS HLUB THIAB XWB, NYOB YAWG HLOB VP LUB NTEES NO CES IB COV POJNIAM/TXIV NEEJ YUAV TUAJ TAKE ADVANTAGE LUB OPPORTUNITY UAS MUAJ TIB NEEG TUAJ DEB DEB TUAJ POM TUAG ES KOM NWS TAU POM COV CIAJ.

NWS YEEJ TSIS RIS TXIAJ UAS COV IMPORTANT GUEST SPEAKERS TEJ SPEECH KIAG LI.  NWS TSIS HNOV XYOV LAWV HAIS LAWV DABTSI, VIM NWS LUB QHOV MUAG CES TSUAS NCIG PES LEES XAM KOM THOOB SEB PUAS POM LAUS NKAUJ THIAB LAUS NRAUG XWB.  YOG XAM TAG TSIS POM CES HU KIAG CELL PHONE RAU XWB SEB TUAJ TXOG QHOV TWG THIAB NROG LEEJ TWG LAWM NO XWB

KUV SAIB TEJ LIVE BROADCASTING NO UA RAU KUV TU SIAB, VIM COV NIAG HMOOB TUAJ HAUV NTEES COJ TAU TUS YAM NTXWV TSIS TSIM NYOG RAU YAWG HLOB VP LUB NTEES.  LAWV XAV HAIS TIAS LAWV TUAJ NOJ 30 NO LOS CAS NE?

UFO

koj hais yog lawm lauj!
ua tsaug...

SillyMe

SillyMe

• Members
  • 13,137 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 03:34 PM, said:

OUchhhhhhhhhhhhh........

Hahahahahahahahhahahahhahahhaha!!!!

Guest_james_*

Guest_james_*
  • Guests
yog ua cas hmoob ho tsis sau lus hmoob xwb ho sau English nrog thiab vim ua rau ib txhia nyeem tsis tau

Father Nature

Father Nature

• Members
  • 6,177 posts
Excellent

View Postjames, on 06 February 2011 - 02:23 AM, said:

yog ua cas hmoob ho tsis sau lus hmoob xwb ho sau English nrog thiab vim ua rau ib txhia nyeem tsis tau

koj sim twv/nug seb yog ua licas maj?

Guest_UFO_*

Guest_UFO_*
  • Guests

View Postjames, on 06 February 2011 - 02:23 AM, said:

Nws tsuas zoo li lub npe James no yog npe hmoob los npe Meskas thiab ne?

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostFather Nature, on 04 February 2011 - 09:09 PM, said:

chevkeeb,

kuv saib mas cov Moob hov zoo tuaj sib tshe hauv moobzag  nuav xwb, tsis paub kevcai xam khus le os
zoo nkaus le puab mas nim txawj tshuv qeej haab qhuab kev txhua tug sub as, yeej tsis hnov/pum puab ua

Father,

Nyob zoo os Father nyaj nwg tsi ncu nwg tug Vaaj Moob heev pod!........ Koj yog ib tug kws raug vaamntxawg muab ntxag coj rov moog ua dlaab lawm hab lod?  Txawm ua dlaab hab ua Vaajtswv los yeej yog tuabneeg tej kev ntseeg xwb, yuav ua dlaab tsi los 6 6 sab ua ces txhaj le tau zoo nyob! Koj saib noj puzza xwb, yog yug tsi rau sab noj tag ces nwg tsi muaj kua hab yeej tsi qaab kag le nad!hehehheheheh......... (wink @ SillyMe).

Moob lub hlwb hab tug cujpwm mas yeej yuavtsum tau hloov xwb xwb txhajle yuav caum tau kev vaammeej!  Yog peb tseem moog kev thaub qaab hab mas..... very very dangerous nawb txiv nawb! Moog kev, tsaav tsheb los yaa nruab ntug mas yuav tau saib ntsoov tom ntej xwb ov nawb!

Naj nub nuav luas moog HD digital taag ho yug mas tseem SD analog taag zug xwb es yuav ua caag mad!

Posted Image

Father Nature

Father Nature

• Members
  • 6,177 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 06 February 2011 - 10:53 AM, said:

Father,

Nyob zoo os Father nyaj nwg tsi ncu nwg tug Vaaj Moob heev pod!........ Koj yog ib tug kws raug vaamntxawg muab ntxag coj rov moog ua dlaab lawm hab lod?  Txawm ua dlaab hab ua Vaajtswv los yeej yog tuabneeg tej kev ntseeg xwb, yuav ua dlaab tsi los 6 6 sab ua ces txhaj le tau zoo nyob! Koj saib noj puzza xwb, yog yug tsi rau sab noj tag ces nwg tsi muaj kua hab yeej tsi qaab kag le nad!hehehheheheh......... (wink @ SillyMe).

Moob lub hlwb hab tug cujpwm mas yeej yuavtsum tau hloov xwb xwb txhajle yuav caum tau kev vaammeej!  Yog peb tseem moog kev thaub qaab hab mas..... very very dangerous nawb txiv nawb! Moog kev, tsaav tsheb los yaa nruab ntug mas yuav tau saib ntsoov tom ntej xwb ov nawb!

Naj nub nuav luas moog HD digital taag ho yug mas tseem SD analog taag zug xwb es yuav ua caag mad!

chivkheeb,

qhov kws ua Dlaab qhuas puj koobyawm txwv hov ntawd, tsis yog Vamntxawg ntxag tau kuv ov..vim kuv yug txhum lug ua moob
lawm haab caajceg ib txwm coj le hov tes kuv yuav ua taag coj kuas dlau kuv tam tsaiv..

yeej yog le koj has los mav, txawm yug moog nyob txuj kev ntseeg twg los yug yuav tau saib quas ntsoov yug txijhauv kev xwb,
rau sab khwv,rau sab kawm, rau sab ua tes yug qhov kev ntseeg hov pab yug xwb, hos yog yug yuav nyob tog yus qhov kev ntseeg
xwb ces no thing li nawb..

ua tsaug kws koj tuaj qha kuv hab mog...

Exile

Exile

• Members
  • 10,135 posts
Excellent

Ua caag es Moob mas yuav nquag sawv moog moog lug lug ua luaj le laud! Lub pob tw mas yeej nyob tsi tsheej qhov chaw le es sov yog puab muaj dlejnum tseemceeb heev le los caag ne? Saib zoo li tsi tshua vaammeej le sub as Moob tej pobtw nad... !

Bro....zoo le nuav ceg Hmoob hab Moob yeej nyob tsis tswm le mas.

Hlubtuagnthi

Hlubtuagnthi

• Members
  • 3,846 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 04 February 2011 - 03:38 PM, said:

Hlubtuagnthi,

This is pure hmong inborn attitude rooted deep in the strand of mutated genes, it's crazy!  I am standing and yet can't never see the action on stage.... I am sitting and see only SweetTea's BUTT..... damn Hmong young or old are all alike!!

Apples never fall far from the tree....... hehehehehhe

many times i cannot believe what i actually see with my own eyes, because i am in the thinking of that all men/women who are educated or having some kind of formal education should have known where were all the Pizza are....hehheheheee

Why you had to pick Apples as an example, because Apples are little heavy and then the wind cannot pick them up and carry them for a distance.  These apples may all fall onto the botton of the trees....hahaha especially with these flat land in America. :onionheadfake5:

Hlubtuagnthi

Hlubtuagnthi

• Members
  • 3,846 posts
Excellent

View PostFather Nature, on 04 February 2011 - 09:09 PM, said:

chevkeeb,

Father,

Vim peb hmoob tsi cias peb sib Tshum tej Ideals thiab Ideas li no li.  Tsawg tiam los peb thiaj li poob tsi deb ntawm tsob me qabntoo li ntag laud.  

Cov ua nyiam nyiam volunteer yog cov neeg ua tsi paub dabtsi li, tsi txawj txuag ncauj--muaj me los hais ntau, muaj ntau los muab hais tagnrho.  li no, yus haivneeg thiaj tsi ua "Laib" li os ua "Xiam" tag li xwb.

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostExile, on 06 February 2011 - 06:32 PM, said:

<iframe title="YouTube video player" width="960" height="750" src="http://www.youtube.c...MBIzleZ-Q?hd=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Exile,

Damn......... you are way out of topic bro!  Zoo le cov koj tso nuav ces leejtwg los yeej yuav nyob SIB TSWM nkaus xwb las as!!  Koj pum aib pog tom nad?  Yuav maag kuv tswm laud! hahahhahahhaa

Posted Image

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostHlubtuagnthi, on 07 February 2011 - 09:10 AM, said:

many times i cannot believe what i actually see with my own eyes, because i am in the thinking of that all men/women who are educated or having some kind of formal education should have known where were all the Pizza are....hehheheheee

Why you had to pick Apples as an example, because Apples are little heavy and then the wind cannot pick them up and carry them for a distance.  These apples may all fall onto the botton of the trees....hahaha especially with these flat land in America. Posted Image

For your infrormation brother hlubtuagnti, you don't need any education to get a pizza....... you only need a MOUTH and a hungry.......... hahahhahaha

Posted Image

Hlubtuagnthi

Hlubtuagnthi

• Members
  • 3,846 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 07 February 2011 - 12:31 PM, said:

For your infrormation brother hlubtuagnti, you don't need any education to get a pizza....... you only need a MOUTH and a hungry.......... hahahhahaha

LOLz...brother you just cannot pick up my lines and train of thoughts....perhaps, you were having too many bombard at your ends and forgot about these pizza that i was talking about... :6184ceba:  :215ad82f:

it meant that these Apples should have better behaviors and manners--and then they should have been seat tight and listened to each of the main speaker, especially for a highly social class gathering as GVP (as many had put--Hmong King).

:6184ceba:     :6184ceba: i'm totally agreed with you that because of those hungry mouths only need to eat pizza and did not know where they stand at time and place.  :5c745924:

SWEETtea

SWEETtea

• Members
  • 3,916 posts
Excellent
Ummm... You little boys are OFF TOPIC lawm.

*shakes head*

:shame:   :shame:   :shame:   :shame:   :shame:

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostFather Nature, on 06 February 2011 - 12:13 PM, said:

chivkheeb,

qhov kws ua Dlaab qhuas puj koobyawm txwv hov ntawd, tsis yog Vamntxawg ntxag tau kuv ov..vim kuv yug txhum lug ua moob
lawm haab caajceg ib txwm coj le hov tes kuv yuav ua taag coj kuas dlau kuv tam tsaiv..

yeej yog le koj has los mav, txawm yug moog nyob txuj kev ntseeg twg los yug yuav tau saib quas ntsoov yug txijhauv kev xwb,
rau sab khwv,rau sab kawm, rau sab ua tes yug qhov kev ntseeg hov pab yug xwb, hos yog yug yuav nyob tog yus qhov kev ntseeg
xwb ces no thing li nawb..

ua tsaug kws koj tuaj qha kuv hab mog...

Father Nature,

Txhob ca Vaamntxawg caab koj moog ua dlaab ov!  Yug yuav ua yaam twg, yuav ntseeg tug twg los yog yuavtsum ntseeg taag sab taag ntsws.  Research zoo zoo, tshawb qhov tseeb qhov yog kuam meej meej..... yug maam le ntseeg los yeej tau, tsi lig le os.

Vaamntxawg mas yeej has yog taag le lawm hab, tabsis Vaamntxawg tseem pum tsi taag. Yawg tseem tawm tawm tsaam cov ntseeg luj heev!  Yog Vaamntxawg tseem paub kag qhov tseeb le kuv hab mas tsi muaj leej twg yuav piv tau Vaamntxawg le os nawb!!

Posted Image

Guest_Guest_*

Guest_Guest_*
  • Guests
Mej ca le saib zoo zoo xwb luas mos, saib cov coj nam hab txiv culture relate to the Mom los cov coj kev cai tshab xwb luas mas.

Cov coj culture thaum puab ntsuag Vajtswv sis tham puab siv ib txuj phuam npug puab lub ntsej muag huas cov nam tuab neeg coj kev cai tshab ho coj txawv le caag.

Puab qe muag, yog leej twg tsis qe muag tes tug hov tseem ua txhum vajtswv lawm hab has tas nim saib tsis taus vajtswv nua laiv.

Guest_Guest_*

Guest_Guest_*
  • Guests

Chivkeeb, hmoob lub qhov q uav mas yeej zoo li uas nyob tsi tswm li vim tus maum los xav xav mag tswm tus lau los pheej xav xav mus tswm ne.

Guest_UFO_*

Guest_UFO_*
  • Guests

View PostSWEETtea, on 09 February 2011 - 02:11 PM, said:

Ummm... You little boys are OFF TOPIC lawm.

*shakes head*

:shame:   :shame:   :shame:   :shame:   :shame:
SWtea koj yuav kom kuv hais ncaj ncaj no lod?

Guest_UFO_*

Guest_UFO_*
  • Guests

View PostUFO, on 12 February 2011 - 01:46 PM, said:

SWtea koj yuav kom kuv hais ncaj ncaj no lod?

Go get your own name.  UFO has been taken.  So, Don't you steal my UFO TRADE MARK!!!

THE REAL UFO

ChivKeeb

ChivKeeb

• Members
  • 3,035 posts
Excellent

View PostUFO, on 12 February 2011 - 02:52 PM, said:

Go get your own name.  UFO has been taken.  So, Don't you steal my UFO TRADE MARK!!!

THE REAL UFO

UFO,

Koj nyob tsi TSWM le hab sub as....... ! who's who now? Who's the real UFO - The true Unidentify Flirting Old guy??? hahahhahahaha

Posted Image

SillyMe

SillyMe

• Members
  • 13,137 posts
Excellent

View PostChivKeeb, on 07 February 2011 - 12:28 PM, said:

Exile,

Damn......... you are way out of topic bro!  Zoo le cov koj tso nuav ces leejtwg los yeej yuav nyob SIB TSWM nkaus xwb las as!!  Koj pum aib pog tom nad?  Yuav maag kuv tswm laud! hahahhahahhaa

Yog FuamYuaj hab EX ob tug nuav nyob tsi tswm kag!

hehhehehehehehehhe!!!

Guest_Tsim Nuj Hmoob_*

Guest_Tsim Nuj Hmoob_*
  • Guests

View PostGuest, on 11 February 2011 - 03:15 PM, said:

Chivkeeb, hmoob lub qhov q uav mas yeej zoo li uas nyob tsi tswm li vim tus maum los xav xav mag tswm tus lau los pheej xav xav mus tswm ne.
Ua cas koj yuav hais mob kuv tus Hmoob no ua luaj ne?  Tsis yog hmoob lub qhov quav nyob tsis tswm nad, yog hais kom meej ces tsuas yog Hmoob lub siab nyob tsis tu xwb.  Vim peb cov hmoob tseem tsis tau muaj lub siab vam meej txaus, ua dab tsi los pheej ua ywj lub siab sib tswm xwb, thiaj li zoo li nej hais no.  Thov sawv daws hais koj zoo me ntsis thiab mog.

Guest_Nkauj Hmoob Toj Siab_*

Guest_Nkauj Hmoob Toj Siab_*
  • Guests

View PostExile, on 06 February 2011 - 06:32 PM, said:

<iframe title="YouTube video player" width="960" height="750" src="http://www.youtube.c...MBIzleZ-Q?hd=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Tij laug Exile yog koj nyiam tej no thov koj los nrhiav peb nyob k.52 peb mam li pab koj txoj kev xav xav sib tswm nawb.

Guest_Romeo_*

Guest_Romeo_*
  • Guests

View PostNkauj Hmoob Toj Siab, on 16 February 2011 - 01:44 PM, said:

Tij laug Exile yog koj nyiam tej no thov koj los nrhiav peb nyob k.52 peb mam li pab koj txoj kev xav xav sib tswm nawb.
hiv hiv om LOL txaus kuv siab tag nrho. sib phim kawg!!!

Guest_Guest_*

Guest_Guest_*
  • Guests

Zoo tib yam nkaus li hauv hmongza no xwb los mad. Koj tswm tswm lawv ib tsam lawv ua guest tuaj muab koj tswm kiag thiab!  Koj mam rov ua guest mus muab lawv tswm pauj kiag kua zaub ntsuab!  Nej ocv ua member no mas phem tiag tiag li, peb cov guest tsis xav tuaj nrog nej tham li lawm nad!